Diakritika v konferenci - navrh reseni

Milan Vancura milan at ucw.cz
Fri Jun 7 10:22:43 CEST 2002

> Resenim by bylo udelat filter na strane serveru, ktery by vsechny
> prispevky do konference "odhackoval" a preposlal by je do konference
> csTeX-ascii at cs.felk.cvut.cz, kazdy by si pak mohl vybrat, zda chce
> diakritiku ci ne.

To mi neprijde zrovna na TeXovske konferenci vhodne - co kdyz bude nekdo
popisovat nejaky svuj problem? Bud nebudou poznat ty ceske znaky, o ktere se
jedna, nebo budou nahrazeny sekvencemi typu c"es"tina pro chude' a pak cert aby
lustil takovy text uprostred maker a jejich separatoru!

Ja si myslim, ze by odserveru melo odchazet maximalni mnozstvi informace, tj.
nijak bych prispevky neokradal, ale nechal bych to na kazdem, jak se s tim chce
vyporadat. Zaroven bych ale apeloval na kazdeho, aby vyuzival vzdy jen tech
feature, ktere jsou nezbytne potreba. Tj. napr. aby hackovanou cestinu pouzival
jen pokud je to nutne napr. ve vypisech kodu, ktery dela potize.

protoze asi bohuzel nedonutim spravce vsech stroju, odkud se cte tato
konference, aby si spravne nastavili mailcap :-|

> \begin{joke}
> Pripadne by mohl naopak neohackovane maily dosle do csTeX at cs.felk.cvut.cz
> ohackovat :-)), viz http://nlp.fi.muni.cz/cz_accent/index.php.
> \end{joke}

Zkuste si tam zadat radek:

Umis psat s hackama a carkama? Ja ne, a tak musim pouzivat program, ktery to
udela za me.

funguje pekne, ale komicke je, ze jedine, co spravne neoakcentuje, jsou slova
"hackama a carkama" :-))

Milan Vancura