archiv a diakritika

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Fri Jun 7 09:42:45 CEST 2002

On Fri, 7 Jun 2002, Dont Miroslav wrote:

> Ostre nesouhlasim s timto ostrym nesouhlasem. Stari
> uzivatele vedi, ze k zakladni e-mailove slusnosti patri
> neotravovat nikoho nesmyslnou diakritikou. I kdyz

je to akoby nepisany zakon - bohuzial ako kazdy zakon - aj tento je len
nato, aby sa obisiel

> samozrejme vidim, ze budu prevalcovan. Nicmene

to urcite a bude to medzikontinentalny valec. Uz sa pracuje na kodovej
stranke s 1200 znakmi, kde cestina bude na poziciach niekde 970-1000
(vyhladove ze vraj po rokoch sa to zvysi na 2000). Zatial len neoficialna
infomacia ale mozme sa tesit. Teraz uz mame kopu kodovani, z ktorych uz je
poriadny gulas na roznych systemoch - ale to je len rozpravka oproti tomu,
co len bude.

> nehodlam na stara kolena instalovat jiny prohlizec

vsak aj na TeX-u obdivujem pre mna to najvzacnejsie, ze uz 14 rokov
nemusim iny instalovat (trochu ma stve, ze mi dali v roku 1988 LaTeX a nie
plain).

Zdravi
Ladislav Bitto