rectina

Viktor Ber avi.b at volny.cz
Fri Jun 7 09:21:58 CEST 2002

Dobry den, ja pouzivam ygre, nezda se mi to slozite. V LaTeXu nactu
balicek recky.sty s nasledujicim obsahem:

\font\ygr=ygre10
\font\ygrb=ygrebx10
\def\ii#1{\accent'42#1}

%\newcommand{\ygrf}{\fontencoding{OT1}\fontfamily{ygre}\selectfont}
\newcommand{\insgr}[1]{{\ygr #1}}

%%%%

Pak staci nacist recky a  psat:

\insgr{>En  >arq=h|   >=hn   <o   l'ogoc,
 ka`i   <o   l'ogoc   >=hn   pr`oc
 t`on je'on}

Je to elegantni, se vsemi akcenty. Mohu vam zaslat mimo konferenci takovy
prtavy manualek.

Viktor Ber