archiv a diakritika

Stepan Kasal kasal at matsrv.math.cas.cz
Thu Jun 6 09:33:02 CEST 2002

Dobry den,

On Thu, 6 Jun 2002 06:52:29 +0000 (UTC), Peter Gasparovic wrote:

> Krom=EC ji=BE zm=EDn=ECn=E9ho vol=E1n=ED TeXu jako extern=EDho programu
> -------------------------
>
> na takychto clankoch som zabil 3x viac casu, takze prosim o radu, ako
> by som mohol tuto "rozsypanu krizovku" previest do citatelnej formy.

jedna se o MIME.  Napr. na Linuxu umi takoveto maily prevest matamail.
Take umi tyto maily cist postovni program, pokud podporuje MIME.

Nevim, v jakem formatu je archiv, ale pravdepodobne pujde snadno transformovat
do formatu mbox, ktery pak umi obvykle postovni programy, treba mutt, precist.

Svoji sanci dostat lepsi odpoved zvysite, pokud uvedete, jaky operacni system
a mailovy program pouzivate.

S pozdravem,
	Stepan Kasal