Jsem totalni zacatecnik - pomoc

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Wed Jun 5 10:43:04 CEST 2002

On Tue, 4 Jun 2002, Matej Cepl wrote:

> Mám pocit, že drobátko šíříš paniku (,,síření poplašné
> zprávy``?). V TeXLive 6 je windvi a WinShell je nastaven správně

To je zvlastni. Kdyz jsem to instaloval ja, musel jsem tohle nastaveni
opravovat. Podobne je to s davkami cs*.bat. Instaloval jsem TeXLive 6 na
nekolika pocitacich, myslim si, ze jsem to vzdy delal stejne, a nekdy se
nainstalovaly, nekdy jsem je musel dodatecne nakopirovat rucne. Bohuzel to
neumim reprodukovat, takze se neda napsat seriozni Bug report.

> (alespoň tady pracoval bez jakéhokoli nastavení). LaTeXové
> formáty jsem před týdnem vygeneroval bez problémů (a ostatně už
> i oficiálně jsou nové verze jednou za rok).

Tyhle problemy byly pozorovany u TeXlive 5, asi je to ve verzi 6 jiz
opraveno.

Paniku jsem rozhodne sirit nechtel, jen jsem chtel naznacit mozne zdroje
problemu.

A jeste me napada jedna moznost, kterou jsem pozoroval take u verze 5 pri
instalaci na notebook. Protoze instalace trva dlouho a nehybe se mysi ani
nemacka klavesnice, spadl notebook do spaciho rezimu a prestal instalovat.
Po "probuzeni" z nejakeho duvodu zapomnel nainstalovat nektere soubory a
nefungovalo skoro nic. Pak jsem instalaci vymazali, spustili znova, obcas
jsme pohnuli mysi, aby notebook neusnul, a vsechno se nainstalovalo
spravne. Na vine tedy byl setric, ktery vypnul uprostred instalace HD a
obrazovku.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/