Dotazy zacatecnika

OldFrog oldfrog.mail.tex1 at volny.cz
Tue Jun 4 21:55:35 CEST 2002

>Zatim zjistene problemy (ktere me moc netrapi):
>- v navodu se pise (bod D.b.3), ze csplain lze spoustet take pomoci
>  souboru csplain.exe. Tento soubor nikde nemam
>  (udajne se mel vygenerovat).
>- lze nekde nastavit napevno kodovani zdrojovych textu na CP1250?

CSPLAIN.BAT:

Csplain.bat obsahuje neco jako:

tex --tcx=cp1250cs &csplain %1 %2 %3 %4 %5 %6

takze jste celkem o nic neprisel.

ENCODING:

Pro LaTeX existuje balicek inputenc.sty, pro TeX
bude asi neco podobneho. Viz konference.

>Zatim zjistene problemy (ktere me trapi uz vice):
>- Potrebuju vlozit do dokumentu bitmapovy obrazek (2 barvy).
>Predpokladam ze to budu tisknou na laserove tiskarne na 600dpi,
>naskenoval jsem to tedy taky na 600dpi.
>Do zdrojaku jsem napsal:  "\special{em: graph 309.gif}" (nevim co znamena
>to "em: graph", tohle jsem nekde opsal) a zkousel to s ruznymi formaty
>obrazku:

Tohle asi neni standardni zpusob vlozeni obrazku. V konferenci mate radu
rad k tomuto tematu. Osobne pouzivam pdfcslatex a vkladam pomoci
\pdfimage. Umi to myslim pdf, png, jpg, gif ?

FIXME:

Pokud placam nesmysly,
opravte mne nekdo...

OldFrog.