Jsem totalni zacatecnik - pomoc

Jirka Cech cechjir at hotmail.com
Tue Jun 4 19:02:55 CEST 2002

Doporucuju MikTeX 2.1, ja jsem v nem zacal teprve letos a po vcelku kratkem
obtezovani lidi v tehle konferenci napsal cca 100strankovou diplomku a
nemohu si to vynachvalit.
Specialne prikazy labe a ref jsou bozske, stejnetak jsem se samospadem
naucil bibtex na pohodlou praci se 100 a vice citacema.
Az se rozhodnete zda to myslite vazne kupte si za 900,-
WinEdt coz je nejlepsi shell pod win co znam.
Jinak mam dnes jiz slabe PC (celeron300) a Win98 a vse jede perfektne.
Postu na zprovozneni cestiny zabere min jak 2 minuty.
Jirka CECH