Jsem totalni zacatecnik - pomoc

Matej Cepl matej at ceplovi.cz
Tue Jun 4 18:48:23 CEST 2002

On  4 Jun, OldFrog wrote:
> Jsem vdecen, ze zde tato slova zaznela, mel jsem je ostatne
> dodat sam. Teprve pak lze s klidnym svedomim doporucit
> vim 8-). Vzdyt i ja sam jsem jej zacal pouzivat az 2 roky
> po svem vstupu do unixoveho sveta.

Součástí TeXLive 6 je i PFE (Programmer's File Editor), což je
velice jednoduchý, ale poměrně mocný textový editor, který je
zcela v duchu Windows (což považuji za klad), ale přesto je
poěmrně slušně rozšířitelný.  Jediné co mi u něj schází je
zvýrazňování syntaxe, ale napsal jsem s ním několik set kilobajtů
textu a byl jsem docela spokojen.

A až překoná prvotní šok z TeXu, může si (už ne takový)
začátečník naučit něco pořádného (já jsem skončil u gvim, ale
proti gustu žádný dišputát, jak řekl pan otec a zatočil pikslou).

	Hezký den

		Matěj

Matej Cepl, matej at ceplovi.cz
138 Highland Ave. #10