LaTeX2HTML pod Win2000

Havel Martin, Scio havel at scio.cz
Tue Jun 4 14:25:11 CEST 2002

Protoze to docela specha, mohl by mi nekdo prevest ukazkove soubory (cca 100kB) do HTML? Jedna se o nejake vzorecky a ja bych potreboval co nejdriv vedet jak vypada vystup a jestli se vubec mam snazit LaTeX2HTML rozchodit.

Sehnal jsem si vsechny potrebne komponenty, ale nedari se mi prelozit vsechny Unixovske casti (netpbm, tex, latex2html). A podle toho, co se pise v dokumentaci potrebuju TeX pro prevod vzorecku na obrazky.

Dekuji
Martin Havel