Jsem totalni zacatecnik - pomoc

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Tue Jun 4 10:51:11 CEST 2002

On Tue, 4 Jun 2002, Miroslav Fikar wrote:

> To fungovalo aj skor, len to treba zapnut prepisom v regedit.
> vo vetve:
> \Current_User\Software\Microsoft\CommandProcessor:
> vytvorit/prepisat hodnotu
> CompletionChar = 9
> (9 je tabelator)

A je to jen v prikazovem radku, nebo i v grafickych programech? Kdyz si
napriklad pres VNC z OS/2 poustim Photoshop na sousednim pocitaci a
otviram obrazek, ktery je na sdilenem disku, pak trva skoro minutu, nez se
k tomu adresari doklikam (a to jsem si na tom sdilenem disku vytvoril
specialni adresar s nazvem !, aby byl hned na zacatku). Kdyby fungoval
tabelator stejne jako v gimpu, bylo by to radove rychlejsi...

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/