K TeXLive fiasku

Matej na Fastmailu matej at ceplovi.cz
Sat Jun 29 14:00:55 CEST 2002

Dobrý den,

vzhledem k dočasnému přesunu do Prahy jsem byl nucen začít zase pracovat s
Windowsím notebookem a s TeXLive. Poté co jsem si vytvořil první .dvi,
rozhodl jsem se podívat na zoubek sporným src-specials. Po důkladném hledání
jsem zjistil, že TeXLive je v tom (alespoň v mé defaultní sestavě) nevinně:
v souboru $TEXMF\web2c\texmf.cnf jsem měl u src_specials hodnotu "none".
Vzhledem k tomu, že jsem teprve teď zjistil, kde se toto nastavuje,
vylučuji, že bych si to tam nastavil sám. Tak jsem začal hledat dále, kdeže
se vlastně ty src_specials objevují. Nakonec byl viník dopaden v "c:\Program
Files\TeXLive\NTEmacs\site-lisp\auctex\tex-fptex.el", který předefinoval
hodnotu proměnné (nebo to je vlastně funkce?) LaTeX-command-style na
"latex --src-specials". Když jsem tuto řádku zakomentoval je všechno v
pořádku a src_specials (které stejně nevyužívám) se konečně neobjevují.

Čímžto jsem se chtěl tomu nešťastnému TeXLive omluvit (a doufám, že moje
žena mu nezpůsobila moc veliký problém :-).

Hezký den

    Matěj Cepl