kombinacia \def a \halign

Marian Cavojsky cavojsky at soria-grey.sk
Tue Jun 25 19:20:24 CEST 2002

Ahojte.

Trosku sa vrtam v TeXu a narazil som na problem, s ktorym si neviem
rady.

Chcel by som si (v plian-e) zadefinovat tabulku pomocou \haling. V
\halign sa v definicii riadkov pouziva znak # na poziciovanie vkladanych
hodnot, ale \def vyuziva # na parametre. Ako z tohoto bludneho kruhu
von?

\def\tabulka#1#2#3#4{
	\halign{ #\hfil & #\hfil \cr
	#1 & #2 \cr
	#3 & #4 \cr
	}
}
\tabulka{ jeden, dva, tri, styri}

PS: Idem podla knihy: Petr Olsak - TeXbook naruby, snazil som sa nieco
najst v archive, ale nic sa mi nepodarilo. Mozno som len nieco
prehliadol. Zatial sa len ucim.

Vdaka.