solution: Pine a utf-8

Milan Vancura milan at ucw.cz
Mon Jun 10 18:45:38 CEST 2002

Dobry den,

pine podle mych vyzkumu zkousi prevadet text do zvolene sady bez ohledu na
mailcap - a utf-8 proste neumi. Obezlicka existuje, misto nastaveni v mailcap
se nastavi congiguracni parametr v pine

display-filters = _CHARSET(utf-8) /usr/bin/recode -f u8..flat

(z hlavniho menu: setup (S), config (C), na posledni obrazovce je parametr
display-filters)

Pine mi sice stale tvrdosijne pripojuje na zacatek mailu hlasku o tom, ze nezna
utf-8 a nektere znaky tudiz mohou byt spatne zobrazeny, ale ony uz nejsou :-)

"Hope this helps" :-)

Milan Vancura

P.S.:
Sam jsem kvuli podobnym potizim uz kdysi presel od pine k mutt a jsem navysost
spokojen, o spouste problemu jednoduse nevim, navic soubory s mail foldery jsou
navzajem kompatibilni, takze neprijdete ani o stare maily. Vrele doporucuji
vyzkouset.