spatne odkazy na tabulku

Martin Sveda sejda at kn.vutbr.cz
Tue Jun 4 19:28:23 CEST 2002

    Zdravim,
pri psani diplomky jsem se setkal s nasledujicim
problemem. Vsechny odkazy na tabulky a obrazky
a jine objekty mi fungovaly bezchybne, az patrne
po cast References (\thebibliography). Pak se mi
misto odkazu na tabulku udelal odkaz na section,
pripadne sub...section.

Chtel bych se zeptat, jestli s timto chovanim LaTeXu
ma neco spolecneho prave umisteni tabulek az za Reference
(byly v casti Appendices (tvoreno \section*{Appendices}),
ne pomoci \appendix). Styl dokumentu article.

Zatim jsem to musel vyresit tim, ze jsem tam ty odkazy
proste napsal natvrdo. Ja vim, neciste reseni, ale kdyz
si uvedomite, ze jsem to zjistil vecer pred zaverecnym
tiskem diplomky, tak jsem proste nemel na vyber...

P.S. Nejsem prvni komu se to stalo.

Dekuji za kazde vysvetleni.

			S pozdravem
--