Jsem totalni zacatecnik - pomoc

Pavel Pech manholes at mybox.cz
Mon Jun 3 21:32:56 CEST 2002

Nenasel by se nekdo z okoli Teplic/Usti ktery by byl ochoten mi nalejt do
hlavy jak nainstalovat a nakonfigurovat TeX pod Windows, a nejake ty
zaklady? Uz se s tim morduju nekolik tydnu. Nejdriv jsem zkousel  MikTeX,
ten se mi povedlo nakonfigurovat do temer pouzitelneho stavu. Pak jsem
stahnul TeXLive6, tam jsem zase nerozchodil cestinu. Potreboval bych vedet
jak to nakonfigurovat abych mohl:
- vytvaret a tisknout male dokumenty formatu A5 (casopis)
- vytvorit rozsahlou knihu A4 zhruba 500 stran + 200 bitmapovych obrazku
(GIF, JPG)
- vytvaret PDF soubory
- cele to provozovat na Windows98

Predem dik.