Kvalitni prohlizec vystupu TeXu

Jiri Matyas xmatyas1 at informatics.muni.cz
Tue Jul 30 15:02:06 CEST 2002

> takze ja ghostview. Spociatku som pendloval medzi dviscr a ghostview.
> V dviscr som rychle videl vysledkok. Cez TeX->DVI->DVIPS->GSVIEW to ide
> zakonite pomalsie, ale teraz sa mi uz zda, ze vo vacsine pripadov vidim
> vysledok dokonca skor (pri DVISCR vacsina monitorov caka na prepnutie
> rezimu). Musel som si len zabezpecit, aby som nemusel klikat kym sa
> dopracujem z editora do GV. Zasadne pouzivam len jedno okno (skusal som
> dve aj tri, ale pre mna je najlepsie jedno velke okno).
>
> Zdravi
> Ladislav Bitto

No nevim, zda-li proces TeX->DVI->DVIPS->GSVIEW je nejak pomalejsi.
Sam nejcasteji edituji sve TeXty v editoru Vim v textovem rozhrani
Linuxu. V bashi na druhe konsoli mam sled prikazu napr.

$ csplain foo.tex && dvips foo.dvi && chvt 7

Co delaji prvni dva prikazy jiste vite, ten posledni s parametrem
sedm mi -strka-
virtual terminal do oblibenych Xu.

A zpet klasicky ^+Alt+F1

            S pranim hezkeho dne zdravi