Pocesteni .eps vystupu z gnuplot

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Thu Jul 11 12:29:59 CEST 2002

On Thu, 11 Jul 2002, Petr Sysel wrote:

> Vyzkousel jsem,  ale chova se to stejne. I podle vypisu .eps v textovem
> editoru se akorat zmeni kodovaci tabulka, definice fontu zustanou stejne.
> Takze zlepseni je v tom, ze nemusim menit kodovaci tabulku rucne.

Podivejte se, zda font, ktery pouzivate, je v EPS fyzicky vlozen.

1. ano, je vlozen -- overte si, ze font obsahuje pozadovane znaky

2. neni vlozen, je tam jen odkaz -- projdete si vsechny programy, do nichz
budete prislusny EPS natahovat, podivejte se do prislusnych map, jaky font
se skutecne pouzije a overte si, ze prislusny font ma pozadovane znaky.
Take muzete vhodny font do EPS rucne pridat a opravit odkaz.

Nepocitejte s tim, ze cestina bude v PS fontech fungovat prenositelne sama
od sebe. Skoro jiste nebude!

> ---
> Petr Sysel

Zdenek Wagner