Problemy s gftopk pod WinDVI na TeXLive6 a W2k

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Thu Jan 31 16:15:48 CET 2002

Jan Trmal píše:

> Dobry den,
>  dnes jsem nainstaloval TeXLive6 na W2k a hned s nim mam (maly) problem.
> Pokud totiz k prohlizeni vystupniho dvi pouziji WinDVI, v logu se zobrazi po
> chvilce bezproblemove cinnosti zobrazi nasledujici radka:
>    gsftopk(k) version 1.19.2/703
> a nic se nedeje, ani kdyz mrknu do spravce procesu, neni videt nejaka
> cinnost. Po te, co me omrzi cekani (cca 1min),
> dany proces (gftopk) "sestrelim" a obdrzim nasledujici chybove hlasky:
>
>   [0mktexpk: Running gsftopk cmmi12 600
>   command gsftopk cmmi12 600 return 1
> [...]

Ja tuhle instalaci nepouzivam, tak si nejsem jisty. Ale musite
rozlisovat
gftopk a gsftopk. To prvni prevadi genericky font na pk.
To druhe, tusim, slouzi pro vyrobu pk formatu z postscriptovych fontu.
A vyuziva myslim ghostscript. (Jina moznost je pstopk.)
Neni problem v tom? Nebo je to gsftopk jeste nadstavba, ktera pozna,
o jaky font jde, a vola bud metafont+gftopk na mf fonty a neco jineho
na ps fonty? To presne nevim, ale tady bych patral.
Zdravi
       Jaromir Kuben