Cesta Docbook --> plaintex

Tomas Bures ghort at vellum.cz
Sun Jan 27 21:36:58 CET 2002

Dobry den,

stahnul jsem si docbook-xsl-1.48 (transformacni styly pro docbook) a k nim
drive zmineny db2latex. Bohuzel pri prvnim spusteni jsem zjistil, ze
db2latex
je ve svem vyvoji znacne za docbook-xsl. Jinymi slovy nefunguje s temito
novejsimi styly (chybi nektere promenne, apod.).
Chtel bys se tedy zeptat, jestli jste nekdo uz neresil podobny problem,
nejlepe
nemate-li styl, ktery dodefinovava chybejici casti db2latex tak, aby
fungoval
s novejsimi docbook-xsl.

Dekuji
Tomas Bures