Editory - prehled

Josef Krob jokr at phil.muni.cz
Fri Jan 25 11:47:14 CET 2002

Dobrý den,
24. leden 2002, 19:10:52, napsal jste:
> Dobry den vespolek,
> v posledni dobe zde probehly informace o editorech, ktere by se mohly
> hodit pro pripravu zdrojovych textu pro TeX/LaTeX. Dovolil jsem si tyto
> informace shrnout do tabulky, v niz si uzivatel muze vybirat. Tabulka se
> pomalu rodi na adrese

>              www.mendelu.cz/~rybicka/zpract#editory

> Pokud tam objevite nejakou chybu nebo mate nejaky doposud neuvedeny
> editor, napiste mi, opravim a doplnim.

> Zdravim
> J. Rybicka.

No  dobre,  chtel jsem s tim pockat, az se mi toho shromazdi vic. Kdyz
uz  to  kolega  Rybicka  za mne udelal, tak bych to mohl pustit z hlavy, ale
zase, kdyz jsem ostatni k tomu vyzval a ochotnici odpovedeli, tak bych
mel splnit, co jsem slibil, i kdyz je to ted lehce usmevne...

http://www.phil.muni.cz/~jokr/tex/tex-editory.html

--
S pozdravem,
Josef Krob