amsrefs

Matej Cepl ceplma00 at yahoo.com
Fri Jan 25 00:06:44 CET 2002

--- Miroslav Fikar <fikar at cvt.stuba.sk> wrote:
> - konverzia BIB na LTB format. Mam za asi desat rokov celkom
> spustu bib suborov a konvertovat to manualne by bolo asi
> nevesele.

Jeste jsem to netestoval, ale mel jsem pocit, ze to je prave to,
co dela (vice mene) ten amsxport BST styl. Tedy nektere veci mu
tam chybi (me zkrahoval na inbook), ale to by snad melo jit
napravit.

> - vytvaranie specifikacii. V sucastnosti mi po zodpovedani
> niekolko desiatok otazok pripravi makebst hotovy bst subor a
> natbib spravne spracuje. Tu to ale vyzera skor tak, ze pre
> kazdy casopis, bude treba tieto zmeny naprogramovat rucne.

Jednak se to snad poda casem, a krome toho mi priadne (po velmi
letmem zkouknuti) metoda vytvareni novych stylu podstatne
jednodussi nezli u .bst. Snad se nekdy vyvine neco jako makebst.

> - a samozrejme, existujuce Emacs mody (Reftex, Bibtex), ktore
> citaciu vytvoria, vyhladaju v BIB subore, vlozia do TEX
> dokumentu a zobrazia, ked na nej zastane kurzor.

To je samozrejme pravda. Ale vzhledem k tomu, ze jsem na
BibTeXove soubory nakonec stejne pouzival vim (nestoji mi za to
instalovat Emacs jenom kvuli BibTeXovym souborum), tak to zas
neni az takova ujma.

            Vesele TeXovani

                     Matej Cepl