TeX live 6 pod OS LINUX

Stepan Kasal kasal at matsrv.math.cas.cz
Thu Jan 24 12:09:27 CET 2002

Dobry den,

On Tue, 22 Jan 2002 12:41:50, MaReK Penguin Ol¹avský <orsm at atlas.cz> wrote:
> Ale ja ho potrebuju pouzivat ted, tak mi poradte rychle reseni.
>     DEKUJI!!!!
>
> MaReK "Penguin" Ol¹avský

je sice hezke, ze jste predem podekoval, ale Vas vykrik mi i tak pripada
docela nezdvorily, nezlobte se, ze to tak rikam.
A zminuji to verejne konferenci ne proto, ze bych chtel Vas nejak pohanit,
ale naopak prave proto, ze mam pocit, ze nejste vyjimka.
Ale asi mate nejaky nalehavy duvod (diplomka nebo tak neco), takze se na
mne nezlobte, jen pochopte, ze ja mam taky svuj duvod, ze jsem sepsal
tento odstavec.

Ted konecne k Vasemu problemu.  Jak jiz bylo receno, lecjake distribuce
Linuxu obsahuji CSTeX jiz jako svou soucast.
Jedna z nich je SuSE, CSTeX je primo v hlavni distribuci, k balicku tetex
navic nainstalujete i balicek pojmenovany cstex.

Podrobnejsimi informacemi nebudu sebe a ostatni zatezovat, pokud by Vas
zajimaly detaily/zkusenosti s instalaci, ozvete se mi e-mailem.
(Pozn.: asi rok jsem pracoval pro firmu SuSE.)

S pozdravem,
	Stepan Kasal