TeX live 6 pod OS LINUX

MaReK Penguin Olšavský orsm at atlas.cz
Wed Jan 23 09:34:01 CET 2002

> [...]
>
> Staci odnstalovat teTeX (vsetky baliky tetex*) z distribucie MDK a
nainstalovat
> baliky z instalacie RedHatu, v danom poradi
>
> tetex-fonts
> tetex
> tetex-latex
> tetex-xdvi
> tetex-amfonts
>
> Ja to sam takto pouzivam uz od dob MDK7.0 a velmi dobre to funguje.
> Ak nechcete instalovat cele baliky, staci zobrat csTeX z csTUG a
prekompilovat
> to cele (tex --ini --->) a vysledok je ten isty (navyse aktualnejsi).
Potom
> staci vyrobit zopar skriptov v oblubenom shelli a znovu sme v cieli...

    Nejposlednejsi RH, ktery mam doma je 6.2CZ a z moje mdk jsem proste
nepresvedcil. A ta druha cesta, kterou mi radite by sice vedla k vysledku,
ale zatim jsem jeste nikde nepochytal vse, co musim udelat. Koukal jsem i na
www.cstug.cz, ale ani tam jsem nenasel 100% informaci (kde stahnou fonty,
kam je naistalovat, jake kam udelat simlinky, jake spachat scripty). Asi
radsi jeste stravim nejakou chvili na TeXlivem a budu zkouset cestu pomoci
zmen nazvu v instal.sh.
    Asi jsem opravdu nejak za posledni mesice zhloupnul a dela mi problemy
pochopit i elementarni veci.