Tex info

poupa michal.poupa at aliatel.cz
Tue Jan 22 17:37:34 CET 2002

Dobry den,
Jestli jsem nekoho v teto konferenci svym dotazem urazil (opravdu jsem
nikoho nechtel ani v nejmensim urazet) tak se mu uprimne omlovam.

Po dlouhe dobe jsem opet prihlasil do teto konfeence (byl jem tu uz pred cc
2 roky), odhlasil jsem se protoze jsem s programem TeX nejakou dobu
nepracoval. Nicmene kdyz jsem v konferenci vydel dotaz na kery jsem znal
odpoved tak jsem odpovedel jak jsem nejlepe umnel. Prijde mi to tak nejak
samozrejme.

Nikdy jsem nikoho za jeho dotaz nurazel a snazil jsem s poradit -tedy
konstruktivne poradit.
Tak to delam i v jinych podstatne vetsich konferenich nez je tato viz
www.hw.cz

Poznamka k tex info>
Neni treba zadna specialni binarka jen tex (nebo pdftex) makro texinfo.tex a
spravne zadat parametry
(na OS vubec nezalezi)
(mimochodem na tomhle pocitaci nemam TeX a radil jsem na dalku kamaradovy
pres ICQ ktery potreboval
neco precist) tusim ze dokumnetaci k programu Zebra GNU

to co jsem hledal a nasel by mnelo v TeXu vypadat nejak takto

\input texinfo    @c -*-texinfo-*-
@c %**start of header
@setfilename texinfo
@settitle Texinfo
@afourpaper
@c %**end of header

Toto jsem mu poradil napsat na zacatek soboru neco.texi a nasledne to
prohnal TeXem a ono to zafungovalo

Tak to jen kdyby nekdo hledal to co jsem hledal ja.

Jsem "clovek pocitacovy" a muj mozek je obcas rychlejsi nez me prsty (proto
obcas vynecham pismenko nebo dokonce otaznik). Presto si nemyslim ze je
kvuli tomu dobre cloveka urazet. A rikat aby si prostudoval neco o TeXu pro
zacatecnyky a by se o tomto programu neco dozvedel.

Protoze jsem take radioamater tak si neodpustim jednu poznamku -
Umneni poradit nekomu bez urazek a usklebku to i na tu nejhloupejsi otazku
tak to se mezi
radioamatery nazyva HAM SPIRIT (to slovo HAM neni od slova sunka -:). Tohle
spojeni se velmi tezko preklada ale je to neco jako umneni pomoci,
porozumneni, kamaradstvi, duch radioamaterstvi atd...

Myslim ze muj dotaz nebyl zas tak hloupy.

Dekuji panu Vlckovy za jeho radu texi2html vypada opravdu pekne. Ale jde to
i s holym TeXem a se
souborem texinfo.tex

               Michal Poupa OK1XPM