WinEdt

Dusan.Knezo at tuke.sk Dusan.Knezo at tuke.sk
Tue Jan 22 07:29:08 CET 2002

On 21 Jan 2002, at 12:30, Stanislav Rataj wrote:

> Ja osobne mam skvele zkusenosti s prostredim TeXnicCenter
> (http://www.toolscenter.org), ktery velmi pripomina Visual C++ a pro editaci
> TeXovskych zdrojaku je prefkektni. Je na uvedene adrese zadarmo vcetne
> zrojaku a neustale se vyviji. Registroval jsem vsak urcite problemy pri
> volani cs-davek  (cslatex.bat apod.) pri pouziti na stroji s win98, ale u
> win2k je to v pohode a na w98 s pouzitim MikTeXu take ....
> S pozdravem
> Stanislav Rataj

Ano, je to tak. Nejake problemy som mal aj ja, ale ak sa clovek
necha inspirovat pocestovanim MikTeXu, tak spojazdni rovnako
MikTeX aj TL6. Volaniu davok sa da celkom jednoducho predist.
Mam to overene na niekolkych strojoch a niekolkych typoch
Windows(zial).

Zdravi

Dusan Knezo
Katedra aplikovanej matematiky Strojnickej fakulty
Technicka univerzita v Kosiciach
e-mail: Dusan.Knezo at tuke.sk
www: http://www.tuke.sk/sjf-kama/