Dlouhe citace

Zbynek Houska zbynh at seznam.cz
Mon Jan 21 21:13:50 CET 2002

Dne po 21. leden 2002 10:02 jste napsal(a):

> doporucuji Zpravodaj 3/1997, clanek tomase Haly "Ceske uvozovky". Tam je
> asi vse, co potrebujete.

> Zdenek Wagner
> e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz
>
> see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
>          http://icebearsoft.euweb.cz
>

>      Your windows will look best with
>         ________________________
>        /   /   /   /   /   /   /
>       /_OS/2__/___/_OS/2__/___/
>      /   /   /   /   /   /   /
> [...]

Dekuji za doporuceni,

ale mam jiste nejasnosti - to makro \uviq{} tam  dane jako odkaz do zapati,
ale memohu najit vysvetleni( mozna je pro latex ). Byl bych radeji kdyby mi
nekdo poradil jak definovat \clq \crq v plainu, popr. tam prevest to makro
\uviq{}
V czech.sty je makro \uv{} definova, ale to pro moje potreby nestaci.

S pozdravem    Zbynek Houska