EPS

Marcel Takac takac at fpv.utc.sk
Fri Jan 11 11:28:23 CET 2002

Prijemny den,

pred nejakym casom som pouzival DOSovsky program Alchemy.
Je to davkove a na moje potreby postacoval. Nebol vsak
free. Ale bola aj nejaka free verzia (tu som pouzival),
ktora mala obmedzenie na velkost obrazkov.

Ak by ste mali zaujem, mozem sa po nom pozriet, niekde
ho budem mat isto odlozeny.

Zdravim

Marcel Takac

Marcel Takac