LaTeX, debian, pdf, Type1

Tomas Davidek Tomas.Davidek at cern.ch
Wed Jan 9 08:44:55 CET 2002

Hezky den,

> tak pdf timto zpusobem vypada pekne, ale problem je takovy, ze mi tato
> metoda funguje pouze s nainstalovanym cslatexem (stable) a dvipdfm je z
> casti unstable a vyzaduje knihovnu libkpath.. ktera chce se nesnasi se
> "starym" tetex-lib a tak provedu upgrade a tim padem ztratim cslatex.

jenom poznamku (prominte ze trochu OT): ve vyssich verzich Debianu by mel
byt cslatex primo soucasti tetexu, staci se podivat do
/etc/texmf/fmtutil.cnf, odkomentovat a vyrobit znovu format (texconfig
init). Alespon ve woodym (testing) to tak je a verim, ze stejne je to v
sidu.

Zdravi
     Tomas Davidek

 E-mail : Tomas.Davidek at cern.ch,