.fli soubory na Linuxu

Matej Cepl ceplma00 at yahoo.com
Tue Jan 8 21:03:25 CET 2002

On Tue, Jan 08, 2002 at 06:15:02PM +0100, Petr Sojka wrote:

> dvips to umi (soubor flib.c, soucast dvips578.tar.gz na CTAN),
> ale mozna podpora neni zakompilovana ve vsech distribucich.

Evidentně v RedHatím CZ tetexu to není (což je škoda, protože
zvláště v Čechách asi bude ještě hodně lidí, kdo mají soubory z
emtexu). Ale díky Honzovi Houšťkovi to snad potřebovat nebudu.

		Hezký den

			Matěj Cepl

Matej Cepl, ceplma00 at yahoo.com
138 Highland Ave. #10, Somerville, Ma 02143, (617) 623-1488

Some see private enterprise as a predatory target to be shot,
others as a cow to be milked, but few are those who see it as a
sturdy horse pulling the wagon.
	-- Sir Winston Churchill