Vytahnuti obrazku z PDF

Jiri Zelinka zelinka at math.muni.cz
Mon Jan 7 12:19:07 CET 2002

Existuje vektorovy editor obrazku PageDraw (free), ktery kresli primo v PS
(resp. umi export do EPS) a da se sehnat na adrese
http://www.mayura.com/draw16.zip
Dokaze obcas nacist i EPS obrazky z jinych zdroju. Problemem je u nej vkladani
textu do obrazku.
Novejsi verze se jemnuje MayuraDraw (http://www.mayura.com) a je to shareware
(omezeni neznam).

Dobre EPS obrazky je mozne poridit i z Wordu. Je treba ulozit soubor ve formatu
RTF a pak pouzit program rtf2letex2e
(ftp://ftp.cstug.cz/pub/CTAN/support/rtf2latex2e/). V nekterych pripadech jsou
obrazky z dokumentu primo v EPS, nekdy ve formatu WMF. V tom pripade se da
pouzit jeste program
wmf2eps (http://www.wmf2eps.de.vu).
Mozne lze exportovat wordovske obrazky primo do WMF, ale to nevim, jelikoz s
Wordem pracuju jen vyjimecne.

Jiri Zelinka