Zapuzdrovanie (La)TeXu do programov

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Wed Jan 2 09:04:31 CET 2002

> Da sa interpreter (La)TeXu zapuzdrit aj do inych programov napriklad
> pomocou nejakej kniznice?

ja som doteraz zvladol vlastne vsetko co som potreboval s pomocou TeX-u.
Jednoduche clanky, knihy, diplomy, certifikaty, pracu s databazou adries,
literatury, vizitky. S pomocou TeX-u vytvaram dokonca aj obrazky (ked sa tak
zamyslim, tak uz musia byt daleko nad 100 000). Aby som svoje
nastroje vedel poskladat potrebujem programovaci jazyk, kde TeX mozem
lubovolne, lubovolnekrat..... pustit. Ja to robim uz jedenact rokov v
TURBOPASCAL-e. Neviem dokedy ale zatial to staci. Posledny polrok vsetko
prezenem este aj cez DVIPS.

Zdravi
Ladislav Bitto