Re: Ztraceny otaznik. Bylo: RE: Tex info

Slavek Herman signa at seznam.cz
Thu Jan 24 17:09:26 CET 2002

to si takhle procitam diskusi o TeXu, se zajmem se zamyslim nad
vznesenymi dotazy a jinymi problemy, kdyz tu si vzpomenu, se mam take
jeden vlastni. nevaham tedy a hned ho posilam.

potom pokracuji v cteni. najednou narazim na prispevek, ve kterem se
diskutuje o otazniku. moudre jsem pokyvoval hlavou a souhlasil s
panem Olsakem, kdyz tu mi to najednou nedalo a precetl jsem si
prispevek, ktery jsem prave odeslal -- nebyl ani nijak zvlast
zdvorily a ani v nem nebyl otaznik, ac by tam mel byt!

timto se omlouvam vsem, kterym tam ten otaznik tolik chybi.

problem je v tom, ze pisatel se vetsinou venuje plne sve potizi a vse
ostatni nechava stranou. ale to by samozrejme nemelo a ja se bydu
snazit davat si vetsi pozor.

Slavek
Herman