Zaciatocnik: MiKTeX a slovencina.

Jerry K. jk at mailbox.sk
Thu Jan 24 11:39:23 CET 2002

Dobry den,

prosim vas, som _absolutny_ zaciatocnik, nainstaloval som si MiKTex ale
nemozem na tom rozchodit slovencinu. Jednoducho sa absolutne nechytam.
Prezrel som zopar stranok, ale nikde som nenasiel nic pre absolutneho
zaciatocnika. Skusal som aj fpTeX, coz som zistil ze je vlastne TeXLive5,
ale ani s tym mi to nejde. Na CsTUG som sice nasiel niekolko clankov, ale su
pisane v style, ze uz kazdy vie o co ide. Mohol by ma niekto nasmerovat
niekam, kde by som ziskal komplet informacie od A po Z, ako si nainstalovat
system TeX pod Windows vratane slovenciny a pripadne editora?

Velmi dakujem za pomoc.

S pozdravom

J.Kazda