Vzornik pisem

Slavek Herman signa at seznam.cz
Wed Jan 23 15:39:19 CET 2002

Insipiroval jsem se vzornikem pisem 1. stresovicke pismolijny a
udelal jsem si makro, ktere mi po zadani fontu vytvori podobny
vzornik.

Kdo stresovicky manual nevidel, tak je to vetsinou stranka a4 s tremi
sloupci, ve kterych se pod sebou opakuje textova ukazka v ruznych
velikostech.

Vec, kterou se mi nepodarilo udelat je to, ze textova ukazka neni
vzdy cela, ale je z ni jen kousek -- takovy, aby useky v ruznych
velikostech byly vzdy stejne. (napr. prvni sloupec je vysazen v 5, 6,
7, 8 a 9 bodech a kazda ukazka zabira petinu sloupce, v druhem
sloupci je 10, 12 a 14 bodu a misto si rozdeluji na tri stejne
casti).

Chtel bych makro, ktere vezme textovou ukazku, o ktere se
predpoklada, ze je dostatecne dlouha, a z te by si vzalo jen potrebny
kousek, zbytek by se  "zahodil".

Nedokazal by mi nekdo poradit, jak to udelat nebo alespon z jakeho
konce bych mel zacit?

Za vsechny odpovedi predem dekuji.

Slavek
Herman