OT: Re[2]: Tex info

Josef Krob jokr at phil.muni.cz
Tue Jan 22 16:19:11 CET 2002

Dobrý den,
22. leden 2002, 16:01:24, napsal jste:

> Dobry den pane Krobe.
> ad 1. Prirucky pro zacecniku uz mam dekuji. TeXu i v LaTeXu jsem uz neco
> napsal (tudiz vim a mam predstavu co je TeX).
> ad 2. Potreboval jsem si precist dokumnetaci ve formatu .texi (a ne se ho
> naucit)
> ad 3. to same

O.K. Za prvni tri body se tedy uprimne omlouvam, prehledl jsem se.

> ad 4. Svuj OS znam a nemyslim si ze v tomto pripade ja ta kdulezity pokud se
> nepletu tak TeX funguje na vetsine platforem
>  hlavne funguje vsude stejne

Ale zde na to trvam. Ano funguje na vsech stejne, ale prave kdyz neco
nefunguje, muze byt informace o OS rozhodujici.

> ad 5. nechce se mi to ani komentovat

To je mi lito, ze Vam kulturni a spravny projev nestoji ani za
komentar. Ale proc se potom trapit se spravnou sazbou?

> Asi jsem potreboval rychle poradit jak precist dokumnetaci v .texi a vy jste
> mi opravdu uprimne a pohotove poradil.
> Bouzel vase rada je na nic.

Viz ma omluva za prvni tri body.

> Cekal jsem asi konstruktivni radu a ne urazky.

???

Ostatnim adresuji omluvu za OT.

--
S pozdravem,