TeX live 6 pod OS LINUX

MaReK Penguin Ol9avsk} orsm at atlas.cz
Tue Jan 22 09:37:53 CET 2002

    Dobry den,
potreboval bych poradit (a omlouvam se za nizkou uroven otazky), co je potreba jak nastavit pri instalaci TeXlive6 pod OS LINUX. Pouzivam distribuci Mandrake 8. Dal jsem jej (zamerne) nainstalovat do adresare /usr/bin, ale presto mi po rozkopirovani vseho, co jsem navolil neexistuji davky jako csplain, csLaTeX,... (a instaloval jsem je). Vse jsem delal samozrejme, jako root, ale presto jsem obdrzel asi 1 metr vypisu o nemoznosti vytvorit nektere linky.
    Byl bych rad, kdyby mi nekdo poradil a vsem dekuji za jakekoliv nakopnuti.
        MaReK

MaReK "Penguin" Olšavský
Private www: http://mujweb.cz/www/orsm
Private mail: marek.olsavsky at seznam.cz