OT: WinEdt

Jirka Cech cechjir at hotmail.com
Mon Jan 21 10:30:20 CET 2002

vim ze to bude vypadat blbe ale, nemlatte me prosim hned. Pri pokusu o svou diplomku jsem presahl magickou velikost a prestal mi slapat notepad. No vzpomel jsem si, ze  tu nekdo radil WinEdt, stahl jsem ho a byl jsem totalne nadsen, nadherne spolupra
No a urodila se mi v hlave hrisna myslenka a po necelem 1 dnu pouzivani jsem napsal do gooogla winedt+s/n....a nasel,bohuzel.

Vse se jakoby zaregistrovalo ale ted mne fackuje s pripominkou ze uteklo 31 dnu, coz bych jeste snesl, ale po treti pripomince (cca 5min)
vytuhne.
Zkousel jsem to smazat a preinstalovat abych ziskal aspon tech 30 dnu, ale bohuzel.

Ted uz si to snad nemuzu ani zaregistrovat legalne(koupit), pritom je to skvely shell. Poradite mi prosim?
Jirka