pdfcsplain se chova divne

Josef Polach polach.j at pbsvb.cz
Fri Jan 18 10:31:21 CET 2002

Dobry den,

Zkousim se ucit pdfTeX a nenapadlo me nic lepsiho nez vyjit ze samplepdf,
ktery jsem nasel v archivu. Pustil jsem na to pdfcsplain a ten se zasekl na
\pdfdecimaldigits=3 - jako ze control sequence was never defined. Je mi to
divne, protoze predtim vzal bez reci \pdfoutput=1 i \pdfcompresslevel=0.
Kdyz jsem zkousel umazavat dalsi prikazy, taky nektere vzal a nektere ne.
Nebyl tam zadny input, ze ktereho by si mel definice nacitat, vsechny
prikazy by snad mely byt v tom formatu pdfcsplain. Pouzivam instalaci TeXu z
distribuce SuSE Linux 7.2. V PdfTeX users manual se o tom taky nepise, tak
uz nevim.

Co mohu mit spatne? Kde mam jeste hledat chybu?

Budu vdecny i za dalsi pripadne tipy, skolicky, ukazky zdrojovych textu pro
pdfcsplain...

Dekuji

Josef

mailto:j_polach at email.cz