Dotaz k \input

Jiri Zelinka zelinka at math.muni.cz
Fri Jan 4 15:16:20 CET 2002

Hezky den vsem!

Pri cteni nedavnych prispevku tykajicich se \input jsem si uvedomil, ze
pokud budu mit v adresari dva soubory se stejnym jmenem, jeden bez
pripony a druhy s priponou .tex, (napr. abc a abc.tex), pak prikaz
\input abc vzdy nacte abc.tex. Pokud bych chtel nacist soubor abc, pod
DOSem a MSWin funguje
\input abc. (aspon MikTeX mi to sezral, emTeX by mel fungovat stejne).
Da se nacist soubor abc pod Unixem, aniz bych ho musel prejmenovavat?
Podle TBN bych soudil, ze neda, ale mozna se pletu.

Jiri Zelinka