\part bez samostatne dvoustrany

Tomas Valusek tvalusek at vs.inext.cz
Tue Jan 1 16:20:30 CET 2002

Dobry den,

> myslim, ze neni nic jednodussiho, nez definovat si svou vlastni variantu
> prikazu \part, ve ktere si muzete nastavit chovani, jake chcete.

> Dalsi jiste pouzitelnou moznosti je zkopirovat si definici \part a
> modifikovat podle svych potreb.

Tak tohle mi prijde dost nesystemove. Mam pocit, ze trida by mela poskytovat
vsechny nastroje k modifikaci chovani svych prikazu bez nutnosti sahani do
jeji definice. Nevim, proc by se mel uzivatel zajimat o to, jak je dany
prikaz definovan, spis by mel dostat do ruky dostatek mechanismu, jak vec
zmenit.

Zdravi

Tomas Valusek