Problem s tabulkama pri fo->dvi

Tomas Bures ghort at pauline.vellum.cz
Thu Feb 28 17:16:04 CET 2002

Dobry den,

XSL styly a zvlaste PassiveTeX maji s praci s tabulkami jeste jiste
potize. Nicmene pokud budete chtit delat tabulky v DocBooku s pomoci XSL,
tak vam mohu pomoci. Momentalne vytvarim v DocBooku dokumentaci k nasemu
projektu a tabulky jsem potreboval. Proto jsem modifikoval styl pro
PassiveTeX a upravil i XSL styly pro DocBook, takze mi ted vse dost
dobre funguje.

Uz jsem poslal nektere mail autorovi PassiveTeXu, ale zatim se mi neozval.
Takze pokud byste to potreboval rychle, tak vam to mohu nabidnout jako
proprietarni reseni.

Jeste k tomu XMLTeXu. Samotny XMLTeX mi prilis nefunguje, ale pouzivam
primo pdfxmltex, ktery ma vystup do pdf. Ten mi funguje vyborne. Myslim,
ze cast vasich problemu bude zpusobena timto.

S pozdravem
Tomas Bures