Trochu OT: psnup (2A5 na A4)

pavel hampl hampl at gncz.cz
Thu Feb 28 09:58:13 CET 2002

Josef Polach wrote:

> To jsem zapomnel napsat, ze jsem to do toho config.ps doplnil presne podle
> vaseho zmineneho mejlu a stejne to bylo tak, jak jsem byl popsal. Dvips
> udelal a5 - aspon to mel v hlavicce toho souboru napsane (DocumentPaperSize
> i BoundingBox). Nekde musi byt jeste jina chyba.
>
> Josef

Tak tohle mi teda delalo taky (a dela porad). Kdyz si
vysledny ps zobrazim v ghostview, tak je ve formatu a5 a je
z nej videt jenom kus. Kdyz pak ale v GV nastavim format na
a4 landscape, vidim to cele a i se to odtud spravne
vytiskne, dve stranky a5 na jednu a4. Zrejme bude chyba
jenom v tom parametru v hlavicce souboru.

Pavel Hampl
Pavel Hampl		email: hampl at gncz.cz
GN Resources CZ		http://www.gncz.cz
Ve Smeckach 20		tel: +420-2-96337821 <<NEW!
11000 Praha 1, CZ