Re: pdfTeX

Slavek Herman signa at seznam.cz
Wed Feb 27 14:25:38 CET 2002

> Nebude problem v databazi souboru TeXu?

myslim, ze ne, protoze jsem novou verzi instaloval pres starou -- tj.
prepsal jsem jenom binarky.

> Spustil jste mktexlsr?

mktexlsr jsem nezkousel, poustel jsem texhash. (abych pravdu rekl tak
si nejsem uplne jist, na co mktexlsr je, ale tusim, ze vytvori
databazi texovskych souboru, vetsinou po instalaci distribuce, a ta
se potom jen updatuje pomoci texhash. vyzkouset to ted bohuzel
nemuzu, protoze jsem zrovna uplne na jinym pocitaci, nez kde mam
tex)

Zapacha vam lednicka a vymyti nepomaha? Zeptejte se ostatnich v poradne
na Bilem Zbozi! http://poradna.bilezbozi.cz"