Metapost to PNG

Jan Houstek houstek at karlin.mff.cuni.cz
Tue Feb 26 14:47:09 CET 2002

> Dobry den,
>
> muzete mi prosim poradit, jakym zpusobem ziskat z Metapostu, pripadne z jeho
> EPS vystupu bitmapu PNG tak, aby
> (1) se spravne zpracovaly TeXovske fonty (predevsim matematika v popiscich),
> (2) byla zachovana transparentnost pozadi,
> (3) se pouzil antialiasing,
> (4) se to dalo zajistit z prikazove radky (v mem pripade z makefile)?
>
> GhostScript mi nezajisti (2) a (3), a vizualni nastroje mi zase neumozni (1)
> a (4). Existuje nejaka cesta?

Ghostscript rozhodne umi zajistit (3). Doporucuji nasledujici
postup: nainstalovat si type1 verze pouzitych fontu primo do ghostscriptu
a pak pouzit convert z baliku ImageMagic (velmi jednoducha syntaxe,
pravdepodobne si nejak sikovne zavola ghostscript, antialiasovane je to
hezky -- lepe nez treba v gv). Jedine, co se tim nesplni, je (2), pokud
najdete nejake reseni, tak se o nej prosim podelte.

Hadam, ze to potrebujete pro www. Neresi tento problem nahodou nejak
programy pro konverze *TeX -> html ?

--
Honza Houstek