Re: pdfTeX

Slavek Herman signa at seznam.cz
Tue Feb 26 12:56:09 CET 2002

za vysvetleni s velikostmi dekuji.

kompilace se mi nakonec povedla, ale az se starsim
pdftex-20010417.tgz, takze chyba bude mozna v tom novejsim balicku.

problem mam ale v tom ze kdyz ho spustim napr. na test.tex, tak
hlasi:

This is pdfTeX, Version 3.14159-14h-released-20010417 (Web2C 7.3.3.1)
(./test.tex
Error: pdfcstex (file pdftex.cfg): cannot open config file

pochopil jsem, hleda config v aktualnim adresari a kdyz jsem mu ho
tam dal, tak fungoval. to ale samozrejme neni uplne dobry zpusob.
nevite, jak pdftexu sdelit, kde ten config ma?

jinak v me debianovske instalaci tetexu je pdftex.cfg v
\usr\share\texmf\pdftex\config\, coz je link na
\etc\texmf\pdftex\config\

pdftex je v \usr\bin\

za vsechny rady predem dekuji.

Slavek
Herman

Bolí Vás zadek ze sezení před počítačem? Podívejte se na
http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=22241%26url=http://www.adventura.cz a za pár dní můžete být kdekoliv na světě!