Tabulka a pravy okraj

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Wed Feb 20 22:45:26 CET 2002

Martin Bečvář píše:

> V puvodni zprave jsem uvedl:
> ...Nadefinuji tabulku (csplain)
>
> takze plain
> a stale plati vzor viz. vyse, ale kdyz to dam do tabulky, nebo zkusim
> podle drivejsich odpovedi tak se mi text v pravem sloupci nezalomi a
> utece mimo stranku :{
>
> zdravi
> Martin Becvar

To je samozrejme. Tohle reseni funguje v hlavnim vertikalnim modu. Pokud
to do neceho chcete vlozit, musi to byt \vbox s vhodne nastavenou
\hsize.
Podivejte se do Texbooku naruby, pokud Vam to nic nerika.
Napr. http://math.feld.cvut.cz/olsak/tbn.html, odkud si knihu muzete
stahnout.

Zdravi
        Jaromir Kuben