Tabulka a pravy okraj

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Wed Feb 20 12:39:15 CET 2002

Martin Bec(vár( píše:

> Stale mi to utika mimo :( potrebuju neco takoveho:
>
> kratky text              a tady docela dlouhy text, ktery kdyz narazi
>                           na pravy okraj tak se zalomi a zaradi pod za-
>                           catek.
>
> any idea?
>
> S pozdravem
> Martin Becvar

Mne zas unika, jestli pracujete v plainu nebo v latexu. To jste tusim
neuvedl. :-(
V pripade druheho pouzijte
1. tabular resp. tabular* a specifikaci sloupce p.
nebo
2. \usepackage{tabularx}, pak tabularx se specifikaci sloupce X.
3. Samozrejme i v latexu je mozne pouzit plainovske reseni. Funguje to
   bez problemu v plainu i latexu. A dela to presne to, co chcete.
   A je to jednodussi nez varianty 1 a 2. Asi nekde delate chybu.
   Jak vypada Vas zdrojovy kod?

Zdravi
       Jaromir Kuben