Tabulka a pravy okraj

Stepan Kasal kasal at matsrv.math.cas.cz
Wed Feb 20 10:38:17 CET 2002

Dobry den,

On Wed, 20 Feb 2002, Martin Beèváø <becvar at vvs-pv.cz> wrote:
> \settabs 2 \columns
> \+ neco tady & a tady delsi text ... \cr
>
> a pak uz se jen divim proc se mi ten delsi tex nezalomi na pravem

aby to zalomil, musel byste to cele dat do \vbox-u.
Nicmene ve Vasem pripade se zda, ze spis nez o dva sloupce by se na to
dalo divat jako na odsazeny odstavec.
Takze by mohlo vyhovovat neco takoveho:

\def\termin#1{\par\noindent\hangindent 3cm
        \hbox to 3cm {\bf #1 \hfil}\ignorespaces
}
\termin {Bus} jede pomalu

> Dalsi je jen drobnost, mam pod sebou tri radky, kde prvni zacina nulou
> druhy jednickou a treti zase nulou. Opticky to vypada nehezky. Musim
> mezeru nejak hadat nebo je na to pravidlo? (neco jako 1/2 em...)

Pravidlo je, nechat to byt.
Takze musite zkouset sam (treba \kern -.1em), az se Vam to bude libit.

Vsechny cislice maji stejnou sirku, aby byly zarovnany pod sebou v tabulkach.
Takze pokud tam mate pod sebou delsi cisla, mozna je lepsi to nechat, at jsou
jednotlive rady srovnany pod sebou.
Ale pokud to tak neni, upravte to smele podle Vaseho vkusu.

Mejte se,
	Stepan Kasal