Nejsou nektere ceske znaky

Petr Sojka sojka at informatics.muni.cz
Fri Feb 15 18:31:28 CET 2002

On Fri, Feb 15, 2002 at 05:35:32PM +0100, Nada.Stehlikova at PEDF.CUNI.CZ wrote:

> Nedavno jsem si nainstalovala z CD TexLive 6 tex pod Win98. Vse funguje, jak
> ma. Pouzivam cslatex. Fonty se pekne dogenerovavaji, zadna chybova hlaska se
> mi neobjevuje. Ovsem pak se v prohlizeci windvi neobjevi tyto ceske znaky:
> "s" s hackem a "z" s hackem. Ostatni znaky s hackem i carkou se objevi
> spravne. V archivu konference jsem zadnou pomoc nenasla. Muze mi nekdo
> poradit?

Chybova hlaska o chybejicich znacich se pise bohuzel jen do .log souboru.
Zminene znaky se lisi v kodovani PC-Latin2 (CP-852) a CP-1250 (standardni
kodovani Windows). cslatex.bat pouziva prepinac --translate-file=cp1250cs.tcx .

Pouzijte misto toho davku cslatexd.bat, ktera ma --translate-file=cp852-cs.tcx .

> Diky moc.
Neni zac.

--ps