eps->pdf

Matej Cepl ceplma00 at yahoo.com
Wed Feb 13 17:07:43 CET 2002

On Wed, Feb 13, 2002 at 03:07:58PM +0100, Klimes Marek wrote:
> potrebuji prevest obrazky esp na pdf (pro vlozeni v
> pdfcslatex). Zkousel jsem gview, jenze vysledny pdf nema
> Bounding box, ale je na cele strance (nevim jestli je to chyba
> nastaveni nebo gview to proste jinak neumi), takze vlozit jej
> do dokumentu nelze. Snad nejakym vyberem z celostrankoveho pdf
> pri vkladani, nevite jak na to ?

Pro GSView existovával pstovector (nebo tak nějak, najdete na něj
odkaz v menu GSView a v nápovědě), který konvertoval z PS do
vektorových formátů.

Dále, jste si jist, že je ten EPS v pořádku? Připadne mi divné,
že to epstopdf nezvládnul. Zkuste to prohant předem skriptem
epstoeps, který by měl udělat zcela standardizovaný EPS.

Mimochodem, kterou verzi GhostScriptu používáte?

Matěj

Matej Cepl, ceplma00 at yahoo.com
138 Highland Ave. #10, Somerville, Ma 02143, (617) 623-1488

I believe in the power of prayer. It's been said: "I would rather
stand against the cannons of the wicked than against the prayers
of the righteous." The prayers of a friend are one of life's most
gracious gifts.
	-- George W. Bush at the 2001 National Prayer Breakfast